وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی

قالب پرشین بلاگ


وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرهاد مجیدی و آدرس farhadmajidi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





تیموریان-استقلال انلاینهافبک ملی پوش استقلال استقلال و تراکتور را از مدعیان قهرمانی اصلی قهرمانی لیگ یازدهم می داند.
گفتگوی "آندرانیک تیموریان" در ادامه می خوانید:

*آندو بازی با ذوب آهن را چطور می بینی؟

- بازی سختی خواهد بود زیرا هر 2 تیم به دنبال 3 امتیاز این بازی هستند و این باعث خواهد شد شاهد بازی زیبایی باشیم. ذوب آهن تیم خوب و پرمهره ای است که بازیکنانش سالها کنار هم بازی کرده اند و از این حیث هماهنگی مطلوبی دارند. جدا از این ابراهیم زاده هم از مربیان کاربلد فوتبال ایران است. با نایب قهرمان آسیا بازی داریم اما هدف استقلال قهرمانی است و در این راه باید ذوب آهن را شکست دهیم تا به صدر جدول بازگردیم.

*سخت نیست؟

- گفتم بازی سختی است اما استقلال هم تیم کوچکی نیست و حریفان از ما می ترسند. امیدوارم استقلالیهای اصفهانی هم حضور گسترده ای شنبه در ورزشگاه فولادشهر به عمل آوردند تا با حمایت آنها به 3 امتیاز دست یابیم.

*شما ملی پوشان هم که از اول هفته کنار تیم هستید؟

- بله، برخلاف بازی با راه آهن که فقط 2 روز در اختیار کافی فنی بدهیم. بازی با ذوب آهن از ابتدای هفته با تیم تمرین کردیم و کادر فنی توانست اهداف تاکتیکی که برای بازی پیش رو دارد را مرور کند.

*پس دیگر خسته نیستید؟

- خیر اما برای بازی قبل واقعا خسته بودیم و این موضوع تا حدودی روی عملکرد ما تأثیر گذاشته بود. امیدوارم از این به بعد شرایط به گونه ای باشد که با استقلال تعامل لازم صورت گیرد تا این تیم و هوادارانش دچار مشکل نشوند. اگر استقلال ضعیف شود تیم ملی هم دچار مشکل خواهد شد.

*10 هفته از لیگ گذشته؛ چه تیمهایی را مدعی قهرمانی در لیگ یازدهم می دانی؟

- صحبت از این موضوع هنوز زود است اما با عملکردی که از تیمها دیده ام به نظرم استقلال و تراکتور مدعی اصلی قهرمانی هستند. در جدول هم نزدیک به هم قرار گرفته اند. 24 هفته از بازیها باقی مانده است و شک نکنید اتفاقات زیادی را شاهد خواهیم بود.

*شرایط خودت چگونه است؟

- خوشبختانه در بهترین شرایط ممکن قرار دارم و روز به روز درصد آمادگی ام افزایش پیدا می کند امیدوارم بتوانم مقابل ذوب آهن خواسته های کادر فنی را به بهترین شکل برآورده کنم و بهترین بازیکن زمین شوم. به استقلال تعهد دارم و باید برایش از جان مایه بگذارم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 27 مهر 1390برچسب:, ] [ 22:1 ] [ A--A ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

About

اگه استقلالی هستی نظر یادت نره
Blog Custom

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 95
بازدید دیروز : 198
بازدید هفته : 522
بازدید ماه : 485
بازدید کل : 186500
تعداد مطالب : 406
تعداد نظرات : 98
تعداد آنلاین : 3

3846
بک لینک فا